pondělí 2. prosince 2013

Wonderland!

Jsem nemocná, takže jsem nasraná!

Minulý týden jsem nějak neměla sílu ani náladu něco napsat, každopádně mám za sebou další 2 úžasný víkendy! Jsem tu fakt nějaká spokojená a chci, abych byla spokojená už napořád, protože je to fajn změna. Zrovna jsme si s Markét říkaly, jak doma máme pořád nějaký starosti a naše nálada se odvíjí nejen od toho, jakou máme náladu my, ale hlavně jakou náladu má okolí, zejména rodiče. Tohle tady vůbec nemusíme řešit a proto máme věčně dobru náladu, i když teda musíme dělat přes týden služky a hlídat děti!:-D Jo minulý týden jsem btw zaspala! Poprvé v životě prý Amélie přišla pozdě do školy. Kvůli mně!! Trapas!!!

Minulý víkend jsme byly s Markét v Porstmouth Harbor. Je to přístavní město, asi hoďku od Markét. Udělaly jsme si tam výlet v sobotu, protože v pátek musela Markét hlídat a přijela jsem za ní až jakoby po jejím hlídání jen na filmy a spinkání a tím pádem jsme druhý den měly energii na celodenní výlet. Ze začátku jsme byly městem docela zklamané, protože centrum moc hezké nebylo, ale alespoň jsme nakoupily nějaký vánoční dárky. Jenomže pak jsme si řekly, že když už jsme tam, tak zkusíme zajet autobusem až k pláži, abychom měly alespoň nějaký zážitek, když se nám město nelíbilo. A dobře jsme udělaly! Pláž, promenáda a molo bylo naprosto úžasný! Přijely jsme tam akorát na západ slunce, takže totální romantika (haha s Markét <3). Na promenádě bylo asi milion běžců a nebylo se čemu divit, protože jsme měly hned náladu taky běhat, jak to tam bylo krásný. Najednou jsme byly plné energie a cítily jsme se hrozně moc šťastně. Dokonalý!








Večer jsme pak jely opět do Guildfordu na párty. Já jsem se nějak zapovídala s mým kamarádem Nathanam (kterýho jsem poznala o Halloween a se kterým jsem tak nějak v kontaktu) a jela jsem omylem k němu domu a ještě větším omylem jsem se k Markét vrátila až v 8 ráno, protože v Anglii prostě od 4 nejezdí taxíky!? Senks!! Jet v 8 vlakem, ve kterém jezdí rodiny s dětmi, lidé do práce a tak, v oblečení na párty, s nalepenýma řasama, rozcuchanýma vlasama a bez lístku, není úplně fajn zážitek. (opovaž se tohle psát na svůj blog Markéto! :-D Víš, že to čtou naši rodiče LOL)


Tenhle víkend jsme měly jasný plán - navštívit Winter Wonderland v Hyde Parku. V pátek jsem měla volníčko, takže jsem k Markét přijela docela brzo. Připravily jsme se a jely jsme na párty, protože jsme věděly, že v sobotu nepůjdeme. Největší konec je, že už nás v tom Spoons fakt všichni znají! :D Security nás pustil vedlejším vchodem, abysme nemusely čekat ve frontě?! (Securityho mimochodem miluju, takže máme vždycky u vstupu "svojí chvilku"). Když přijdeme na parket, tak nám DJ začne hrát 1D a následně si s námi dává ještě high five :D. Tenhle pátek nás pak ještě uplácel svítícími náramky, kterými jsme zase dělaly radost my dalším lidem, kterým jsme je, jako znak přátelství :D, dávaly, protože jsme jich měly tisíc. 

Markét prošvihla 2 osudové lásky. Jednomu z nich bylo asi 12!:-D. Druhý z nich byl totálně boží a Markét na mě, že ho miluje, takže jsem na něj bezmyšlenkovitě zaťukala, on se otočil a usmál a co prý potřebuju?Noo, vypadlo ze mě jenom "free hug?". Všichni tři jsme se objali a tím prosím skončila Markét velká láska! Fakt totální konec, příští týden ho musíme najít! Další skvělý večer. Dokonce jsme tenhle týden byly i zodpovědné a jely posledním večerním vlakem domu! Já nás nepoznávám. 


V sobotu jsme jely do toho Londýna, kde jsme měly sraz s Nikoletkou. Nakoupily jsme spoustu vánočních dárků (konečně!), procházely se po vánočně vyzdobené Oxford Street s miliony lidmi a navštívily Winter Wonderland v Hyde Parku. Vánoční Londýn je naprosto úžasný. Oxford Street i Regent Street jsou obě krásně vyzdobené a my získaly pravou vánoční náladu. Ve Winter Wonderland jsme si daly Mulled Wine, koukly na lidi, kteří bruslili na úžasným bruslišti, projely se na nejlepší horské dráze a strávily hezké odpoledne s Nikoletkou. Největší faul dne je ale fakt, že tam ten den byl Liam (z 1D) taky, jak jsme se v neděli dočetly na Daily Mail, a my ho nepotkaly?! Jak jsme ho mohly sakra promeškat?! Konec...fakt konec!!





Za tyhle dva víkendy jsme také 2x navštívily kino. Fakt jsme už do kina nechtěly, protože jsme nechtěly utrácet peníze, ale dávali 2 filmy, který jsme prostě chtěly vidět - Hunger Games a Carrie. Oba dva filmy jsme znaly z jejich knižní podoby. Hunger Games má za mě naprosto jasnou jedničku, splnilo to všechna očekávání. Naopak Carrie byla hodně slabá a nato, jak jsem se na ní těšila, mě hodně zklamala. 


Příští týden přijede Betty a Pagy a půjdeme asi do muzea Harryho Pottera. Jupíí

Žádné komentáře:

Okomentovat