pondělí 16. prosince 2013

Ježiš a proč bys jako měla brát kameru?

Neuvěřitelný, jak se chováme, když jsme s Markét spolu. Já když jí mám po svým boku, tak jsem mnohem mnohem sebejistější, mnohem upovídanější, nic neřeším, žádný starosti, ze všeho si děláme srandu, i když jsme totálně nemocný, unavený, nebo ztracený, tak se prostě smějeme. Zase jsem si to tenhle týden uvědomila. 

Nejlepší byl náš sobotní rozhovor:
M:     Příště musíš vzít kameru btw!
A:      Ježiš Markét já nebudu brát kameru!
M:     Ježiš proč bys nemohla vzít kameru, když sis jí kupovala?
A:      A proč bych jako brala kameru?
M:     No abysme mohly jít po městě a natáčet, ne?
A:      Jo ty myslíš přes den? No tak to jooo, já myslela, že myslíš jako na párty
M:     JEŽIŠ PROČ BYS JAKO BRALA NA PÁRTY KAMERU?!!

LOL :-D

V sobotu mě mimochodem zachránila (podruhé v životě) z mojí opilosti. Nevím, co se stalo, nějak mi zase nesedl alkohol a působil na mě mnohem mnohem víc, než na jindy. Nějak jsem si připadala jako na Strahově, takže jsme s Markét usoudily, že mi Andy Fucking Lee hodil něco do pití. :-D. 

Večer začal opět ve Spoons, kde jsme potkaly nejdřív Oskara, který bude jednou slavný, takže jsme teď noví BF. Akorát si nás nepřidal zatim na FB (co dělá?!! :-D..asi nás nemůže najít..). Potom jsme narazily na Macklemora, kterého Markét chtěla už asi 3 týdny, a jeho kamaráda Andy Fucking Leea. Andy Fucking Lee nás miluje už asi 3 týdny by the way, ale my jeho moc né. Minule nám dokonce dal jeho číslo, ale my jsme mu nějak zapomněly napsat (omylem! :-D). Bohužel se tentokrát ode mě prozvonil, takže už má moje číslo. Každopádně Markét se prostě nutně potřebovala tenhle večer líbat s Macklemorem, takže jsme tam s touhle debilní partou zůstaly celý večer. Ze Spoons jsme se přesouvali do Casina, kam nás ale security nepustili, že jsme prý moc opilé? SENKS?! To jsme vůbec nepochopili, protože jsme šli já, Markét, Macklemore a Andy Fucking Lee a je dva pustili a nás dvě ne? A to jsme vůbec nemluvily, nic nedělaly, tak nevim z čeho jako mohli usoudit, že jsme opilé? No šli jsme teda do Legion, kam nás pustili už v pohodě. V Legionu se Markét KONEČNĚ líbala s Macklemorem, jenomže to znamenalo, že já tam byla s Andy Fucking Leeem. Načež mi určitě hodil něco do pití, protože najednou BUM a já nevěděla o světě!:-D Senks podruhé. Šla jsem teda ven a čekala venku na autobusový zastávce, kde mě pak našla Markét a odvezla taxikem domu. No konec jako. Andy Fucking Lee mi navíc stále píše. Senks potřetí. Senks Markét, že jsem tam s nim musela být, protože mě tim pádem bude chtít příští týden, zatímco ty s Macklemorem už jste over. A jste over správně! :-D



Žádné komentáře:

Okomentovat