pondělí 16. prosince 2013

English Courses

Dneska jsem byla na zápisu do anglických kurzů. Jsem z toho taková nadšená, protože z přijímacího testu vyšlo, že jsem v levelu 5, což znamená, že bych začala kurzy, které končí certifikátem CAE. To je hrozně super, protože přesně tenhle potřebuju na to, abych tady mohla začít od příštího roku studovat na univerzitě. Myslela jsem, že mě přijmou nejdříve do levelu 4, udělám si FCE a o prázdninách bych si udělala pak CAE dodatečně. Jediný, co je pěkně blbý je, že jsou kurzy plný, takže musím čekat na čekací listině. Snad se po novým roce uvolní nějaký místa! :)

Potěšilo mě, že když jsem pak u pohovoru říkala, že tu chci studovat na univerzitě, ale že uvidím, že nejdřív musím zlepšit angličtinu samozřejmě, tak mi bylo řečeno, že se nemusím bát, že moje angličtina už je teď na dobrý úrovni pro studium. Oni jsou ti angličani totiž taky dost tolerantní s angličitnou mi příjde, protože mi Zannah říkala, že u nich v British Airways pracuje slečna, co má mnohem horší angličtinu než já. V British Airways?! Angličtina prostě nemusí být perfektní na to, aby vám angličané rozuměli.

Žádné komentáře:

Okomentovat