pátek 22. listopadu 2013

Jak jsme hledaly písničku..

Asi před 2 týdny u Nathana v obchodě v kabinkách:

M: Adél co to je do píči za písničku?!
A. Nevim, ale je vynikající!
M: Nemůžu přestat tancovat...se ani nemůžu převlíkat :-D
A: Já taky ne! Ale já jí znám, já nám jí najdu....(obě tančíme v kabince, než přestane písnička hrát)

Na obědě:

A: nanaaaaa nananaa nanaaaaa
M: nanananan naaaann naananana
A: Zkusíme jí natagovat....nanananaaa nnaaananaa naaaanna (do mobilu)
.......... Markét tu nemůžeme nikdy v životě najít, muj mobil jí z mého podání nepoznává! (jak to?)
M: Se zabiju, jestli jí nenajdeme

O týden později:

A: Já mám pořád v hlavě tu písničku od Nathana!
M: Jupííí zazpívej mi jí
A: nananaaaa nanannaaa naaaa
M: No jooo!!!! ježiš já jí potřebuju! Já jí ale někde viděla, v nějakým tančícím videu, přísahám!!!!
A: No podle mě v klipu skáčou přes švihadla, je to jakože z předměstí...ale ruku do ohně bych za to nedala

V neděli večer na fb:
A: seeeeeeenks
M: jak jsi řekla ty švihadla...

Aneb co teď pařím za písničku! :D





Žádné komentáře:

Okomentovat