neděle 17. listopadu 2013

London with Czech mates!

Tak jsme zase měly trochu akčnější víkend, protože tu byla Pája, Simča, Verča a Kačenka a my s nima měly v sobotu sraz v Londýně. V pátek jsem bohužel nemohla jet za Markét, protože jsem měla babysitting jedné Améliiny kamarádky. Měli hrozně hezký barák, dostala jsem za 3 hodiny asi 30 liber a Kate (ta holčička) byla moc milá. Líbilo se mi, že ani nechtěla koukat na televizi nebo tak, raději vyráběla z papíru a hrála si s hračkama, né jako Amélie a Léa. 

V sobotu ráno jsem teda jela do Londýna na sraz s holkama. Mně i Markét ujel vlak, takže jsme tam přijely o hodinu později, ale stejnak jsme hrozně dlouho čekaly na Verču, až se vrátí z návštěvy Belfastu. Moc mi to ale nevadilo, protože jsme čekaly na lavičce u Toweru, koukaly na Tower Bridge, svítilo sluníčko a bylo to moc příjemný. Když dorazila Verča, šly jsme společně na oběd a potom jsme jim s Markét ukázaly ještě Liverpool Street a trhy, které tam jsou každý víkend. Nakonec jsme zašly ještě na horkou čokoládu, kde jsme se pak rozloučily. Bylo moc příjemný je vidět, myslím, že jsme si den v Londýně opravdu užily.




Večer jsme pak s Markét jely do Guildfordu. Bohužel v obchodě neměly oblíbené Malibu, které si dáváme se Spritem na rozjezd při připravování, takže jsme si k tomu Spritu musely koupit vodku. No nebyl to uplně dobrý nápad!:-D Hodně vtipný byl začátek večera, když jsme nastoupily do vagónu plného kluků (fakt asi 30 opilých kluků!), kteří nás asi 10 minut hlásili, skandovali cosi a nakonec se s námi začali bavit. Co mě uvedlo do rozpaků bylo, když jsem se představila jako Adele, za což byli hrozně šťastní a chtěli po mně abych začala zpívat! No jako vážně to probíhalo tak, že jeden zařval "Shut up guys. Adele is a singer and she's gonna sing for us", načež celý vagón zmlkl a VŠICHNI (ano,všech 30 kluků) na mě koukali a povzbuzovali mě!! No konec jako!!:-D Každopádně večer se vydařil. Chtěly jsme jet dokonce i zodpovědně vlakem domu, ale bohužel jsme se na hodinky koukly až potom, co vlak ujel! Oops!! Takže jsme zůstaly opět asi do 3.


Neděli jsme s Markétičkou trávily klasicky v Guildfordu. Chtěly jsme koupit nějaké dárky už, ale nakonec nic, neměly jsme nějak sílu a nevěděly co!


Žádné komentáře:

Okomentovat