úterý 29. října 2013

Shared breakfast and dinner..

Víkend u Markét se prodloužil trochu víc, než jsem chtěla. Kvůli hurikánu totiž v pondělí nejezdili žádné vlaky, takže jsem neměla šanci dostat se domu. A protože Markét hostmum nechala na prázdniny strašně moc uklízení, tak jsme začaly spolu a uklidily celou jejich obří kuchyň, což bylo nejvíc vyčerpávající! Každopádně teď jedu teprve od Markét domu, v 7:45!, vyřízená s tím, že budu doma budu muset zase uklízet. Ale myslím si, že jsem Markét hrozně pomohla, sama by to dělala ještě dva dny. Má hrozně psycho hostmum, která vidí každou čárku, každý puntík, takže jsme kuchyň myly doslova kartáčkem na zuby! No hrozný!

Víkend ale začal mnohem hezčejc. Když jsem přijela, tak mi Markétka dala ty nejlepší dárky, který jsem hrozně chtěla. Knížku The Perks of Being Wallflower, krém na ruce, antibakteriální gel a tělové máslo, vše od Soap and Glory, což je nejlepší značka na světě, protože nejlíp voní! Placku It's my birthday a One Direction set - placka a mluvící přání! Nejlepší!! Takže jsme se rychle převlékly a vyrazily do Guildfordu oslavit moje narozeniny. Bylo to opět moc dobrý, seznámily jsme se s jedním klukem (Gidem), který má kapelu a bude jednou velká hvězda, takže se ho budeme držet!:-D Zase jsme jak blbý jely taxíkem, tohle prostě dělat nemůžeme! Na to nemáme! 





V sobotu jsme jely do Guildfordu, protože jsme potřebovaly koupit nějaký kostým na Halloween, který je příští týden. Jenomže měli všude hrozný slevy a my se jima nechaly zlákat, takže jsme si domu odvezly plné tašky s nákupy, nicméně bez kostýmu, protože v pártyobchodu jsme prošvihly otevírací dobu! Kostým jsme si tedy koupily až v neděli. No kostým...koupily jsme si ouška, rukavice a nějaký ty barvy. Uvidíme, co z toho uděláme...



Co se mi hrozně líbilo na tomhle víkendu, byly společné snídaně a večeře s Markét. Protože neměla nikoho doma, měly jsme volný celý barák a tak jsme si dělaly nejlepší snídaně a večeře na světě. Vždycky jsme si k tomu pustily hudbu, zpívaly, tančily a vařily. Udělaly jsme si takovou hroznou pohodu - palačinky, čajíčky, banánové milkshaky a podobně.


Žádné komentáře:

Okomentovat