pátek 3. ledna 2014

#2013

Každý Silvestr jsme si s Marký říkaly, že prostě další rok bude konečně dobrý a bude NÁŠ. A letos se to poprvé opravdu splnilo. Když se ohlídnu zpátky, tak musím říct, že tohle byl asi zatím nejlepší rok!

--> Shrnující video z instagramu: MY YEAR 2013

Když to vezmu konkrétněji, tak první část roku byla můj poslední semestr na bakalářským studiu. Tenhle semestr byl pro mě ze všech nejlepší a to hlavně proto, že jsem ho trávila s Ondrou. Psali jsme si úplně každý den a skoro každý týden jsme něco podnikli - jezdili do kina, na bubble tea, jen tak se procházeli Prahou, jeli do zoo, šli na školní ples, měli úžasný filmový noci, kdy jsme jen koukali na filmy a jedli pizzu a bonbonky. V tuhle dobu jsem viděla fakt spoustu hodně dobrých filmů, který vybíral samozřejmě vždycky Óňa, protože on má v tomhle strašně dobrý vkus, hodně filmy vnímá do hloubky a mě to díky tomu neuvěřitelně bavilo, přestože jsem do nich , klasicky, neustále kecala. Šíleně mi tohle všechno chybí. Jako bonus jsem navíc díky tomu nebyla školou tak otrávená.


Na jaře jsme si taky s Markét splnily náš obrovský sen a jely do Berlína na koncert One Direction! Což bylo samozřejmě úplně nejlepší na světě! A navíc - letos na ně jdeme znova! Heeej. Myslím, že teď už nejsme tolik posedlé, jako jsme bývaly a dokonce už zvládáme poslouchat i jinou hudbu, což je dobře, protože to bylo malinko nezdravý. Přesto jsou pro nás ale pořád nejlepší na světě a milujeme je celým srdcem - NE ASI!!


Konec semestru jsem úspěšně zakončila státnicema. Upřímně to byly největší nervy na světě, protože jsem měla nejhorší vedoucí bakalářky ever a jednu chvíli (poslední 2 týdny před státnicema) jsem si myslela, že to fakt nedám. Vlastně to tak vypadalo do úplně poslední chvíle státnic. Naštěstí to ale nakonec dopadlo dobře a já si mohla konečně oddychnout!


Po státnicích jsme si s Markétkou užily úžasný prázdniny, o kterých jsme mimo jiné hledaly rodiny v Anglii, abychom tam mohly v září na rok odjet a splnit si tak další sen. Vrcholem prázdnin byl týden na Mallorce. Tenhle týden byl opravdu top a prožily jsme tam každý den vyloženě naplno! Každý den jsme spaly jen asi 4 hodiny, pořád jsme ale měly energii, abychom se bavily jak ve dne, tak v noci - a né málo!!


No a myslím, že poslední část roku 2013 snad ani nemusím komentovat. Splnily jsme si s Markétičkou největší sen. Od nějakých 16 -17 let, kdy jsme Anglii navštívily poprvé, jsme netoužily po ničem jiném, než tam žít. A my to vážně zvládly a teď tam opravdu žijeme! Nikdy jsem nebyla spokojenější a opravdu to tam miluju. Potvrdily jsme si, že je to místo, kam patříme a kde jsme šťastné. Blíž to asi nebudu rozepisovat, protože jsem si od začátku Anglie psala tenhle blog, takže podrobnější popis najdu v každém z předchozích příspěvků a jenom bych se opakovala.


Asi největší rána tohohle roku bylo to, že mi umřela Viktorka. Když jsem teď byla doma, tak jsem si to uvědomovala ještě víc, než když jsem byla v Anglii. O Vánoce jsme byli na psím hřbitově, kde je Viktorka pochovaná a když jsem viděla její fotky a 2 její oblíbený plyšáky, který ležely na jejím hrobečku, tak to bylo opravdu hrozný. Byla nejlepší pejsek na světě a bude mi vždycky chybět.

Ráda bych ještě teda podotkla, že jsme totálně posraly posledních 14 dní! A to tak, že asi dost, protože jsme se s Markét nechovaly úplně hezky tady v Čechách (nebudu rozepisovat, protože si to nechci pamatovat :-D). Myslím, že nás teď hodně lidí nemá rádo a všichni si rozhodně myslí, že jsme se v Anglii změnily. Asi jo, asi nás Anglie dost změnila a asi ne úplně k lepšímu. Tady se rozhodně nemůžeme chovat tak, jako v Anglii, protože je to prostě jiný. Nicméně my si tohle všechno dost uvědomily a rozhodly se polepšit a oddělit tyhle dva životy. Až se vrátíme za půl roku, tak to budeme opět my :)).

TAK AŤ TEN DALŠÍ ROK TAKY STOJÍ ZA TO!










Žádné komentáře:

Okomentovat