neděle 20. října 2013

London walk trip

Poprvé jsme s Markét netrávily víkend spolu a bylo to divný! Jenomže jsem musela v pátek hlídat a být s dětmi až do soboty do odpoledne, takže moc nemělo cenu jezdit pak večer k Markét a utrácet zbytečně za jízdenku. 

Jeden den jsem byla s pár holkami na kafi v Maidenhead, ale jinak jsem měla celý týden takový "rodinný". Ani nevím proč, ale trávila jsem hodně času s holčičkami a každý den jsme byly asi na hoďku až dvě v parku, kde jsme měly srandu a byla jsem s nima dokonce i na koních. Trošku mě teda Léa štve tím, jak se chová k Amélii, protože ji pořád něco rozkazuje a je na ni zlá, ale nechávám je, aby si to vyřešily samy, do sesterských hádek mi nic není! Na mě jsou obě holky hodný a myslím, že mě mají fakt rády. Docela mi tyhle dětský bezstarostný odpoledne pomohly nemyslet na Viktorku a tak nějak se to všechno snášelo líp, protože nebyl čas se tomu úplně poddat. I přesto těch pár dní bylo ale nejhorších. Teď se to trochu zlepšuje, ale i tak na ní každý den myslím a myslet budu.

Když jsme se s Markét nemohly vidět v pátek ani v sobotu, daly jsme si alespoň v neděli sraz v Londýně. Hodně jsme řešily Markét hostfamily, protože je tam Markét trošku nasraná. Jinak jsme se chtěly jet podívat k London Eye a protože jsme nemohly najít autobus, rozhodly jsme se vydat pěšky. Nakonec z toho byla hezká procházka přes centrum Londýna - Oxford Circus, Regent Street, park u Buckinghamského paláce (teď nevím název a hledat to nebudu!), Westminster, kde jsme viděly novináře u domu prime ministra a protesty gayů a přes Wesminster Bridge až k London Eye. Jsem ráda, že jsme šly pěšky, protože jsme zase viděly moc hezký místa. Pak se tedy hrozně rozpršelo, takže jsme jen tak autobusem (NAHOŘE) jezdily po Londýně, povídaly si a nakonec zapadly do kavárny v Liverpool Street. Povedený den!






Příští týden snad přijedu k Markét už v pátek a snad pořádně oslavíme moje narozeniny. Ten další týden mají pak děti prázdniny, takže se s Markét dokonce uvidíme víc (pátek-pondělí a pak čtvrtek-neděle)! jupí!:))

2 komentáře: