středa 18. září 2013

Windsor castle!

Dneska jsem byla se dvěma holkama na prohlídce ve Windsoru! :) Většina aupairek tu má přes den dost volno, a protože se nám nechce trávit celé dny doma, rozhodly jsme se, že podnikneme výlet na zámek Windsor. Já osobně moc návštěvy zámků nemusím, protože mi prostě přijdou všechny stejný!:-D Ale rozhodla jsem se, že dám tomuhle anglickému šanci, protože jsem chtěla vypadnout a bavit se také s někým stejně starým jako já. Udělala jsem dobře,že jsem jela. Zámek se mi dokonce fakt líbil a holky byly taky strašně fajn. Už na nádraží v Maidenhead, kde jsme měly sraz, mě Celina vítala s otevřenou náručí (doslova!:-D). Společně jsme pak našly Julii a jely jejím autem do Windsoru. Celina je z Rakouska a Julia z Německa, ale byly tak hodné, že se ani mezi sebou nebavily německy, za což jim děkuju, protože jsem se alespoň necítila navíc!:-D Je legrační, jak je v jejich angličtině slyšet němčina!:-D Nechci slyšet mojí angličtinu! Po návštěvě zámku jsme zašly ještě na kafe, takže jsme měly opravdu hezký den!:) Věřím, že jsem j neviděla naposledy.

A o víkendu nemusím hlídat, takže jestli nám to nepokazí Markét rodina, tak už v pátek pojedu za Markét a strašně se těšííííím!! 

2 komentáře: