pondělí 16. září 2013

Weekend´s over again!

Ty jo, utíká to nějak rychle! Další týden a hlavně další víkend za mnou. Opět sedím ve vlaku z Londýna, smutná, že jsem se musela rozloučit s Markét, unavená z celodenního courání a natěšená na další víkend! Víkendy tu opravdu stojí za to!

Tenhle týden jela hostmum od úterý do čtvrtka na služební cestu do Francie, takže jsem byla s holkama sama doma. Holčičky jsou úplně zlatý, takže nebyl nejmenší problém. Vstávala jsem s nimi do školy, trochu doma poklidila, po škole jsme šly na hřiště, dělaly úkoly a společně vařily večeře. Obě dvě už jsou velké, takže mi se vším pomáhají, neodmlouvají a jsou fakt hrozně moc vychované! Nemám s nimi nejmenší problém a myslím, že si mě i ony oblíbily, protože mi to pořád říkají!:-D Jeden večer si pro mě dokonce připravily představení. Pozvaly mě do obýváku, daly mi lístek do přední řady a tancovaly a zpívaly mi.:-D Nicméně přesto, že to byl v pohodě týden, hrozně jsem se těšila na víkend, až se uvidím s někým v mém věku.

Na pátek jsme se domluvily s několika aupair v okolí, že zajdeme někam posedět. Byla jsem z toho docela nervózní, protože se moc neumím bavit s cizími lidmi. Nervózní jsem byla samozřejmě uplně zbytečně! Bylo to hrozně dobrý! Sešlo se nás asi 20 a všechny holky byly moc milé. Nejprve jsme šly do jedné hospůdky, kde jsme popíjely a bavily se a pár z nás se pak ještě přesunulo do Smookey clubu, kde už to bylo takový víc klubový - živá hudba, parket, bar..moc přijemný. Jsem ráda, že jsem se nenechala odradit prvotní nervozitou a vyrazila s nimi, protože jsem alespoň poznala holky z Francie, Švédska, Španělska, Německa, Rakouska a Argentiny. Věřím, že s některými z nich se ještě budu potkávat, zajdeme na kafe, nebo zase do baru, protože je příjemný vypadnout na chvíli od dětí k mým vrstevníkům. Taky doufám, že si udělám kamarády po celým světě a budu moct cestovat! :-D

V sobotu jsme si s Markétkou daly sraz ve Windsoru, abychom viděly také jiné město, než Londýn. Vtipný bylo, že když jsme se uviděly, zjistily jsme, že vypadáme identicky! Vůbec jsme se nedomlouvaly a přesto jsme měly stejný oblečení!:-D U někoho jinýho by to bylo awkward, ale s Markét je to prostě legrace a vůbec nás to nepřekvapuje, jsme prostě twinsies!:-D Windsor je hrozně hezké, historické město s nádherným zámkem (hradem? :-D nevim!!!). Není moc velké, nebo jsme z něho možná neviděly vše, ale moc se mi líbilo. Procházely jsme se po pěší zoně plné obchůdků, šly jsme po hlavní ulici kolem panství (ha!vyhla jsem se zámku nebo hradu:-D), zavítaly do knihkupectví okouknout nové knížky o 1D a byly na obědě v Nando's, což je Zaynýho nejoblíbenější restaurace a moje teď taky, protože je fakt hrozně hrozně dobrá, levná a strasně příjemná. Ve Windsoru jsem si navíc koupila nejkrásnější Vansky na světě, které miluju! Kolem páté jsme potom jely ke mně, kde jsme ale hodily jen rychlý odpočinek, převlékly se a jely opět směr Windsor na párty. Šly jsme do klubu Liquid, kde jsme popily a zatančily si. Trošku nás ten klub zklamal, protože byl hodně velký, bylo tam plno otravných mužů, kteří ale nebyli angličani a nedalo se tam skoro vůbec povídat. Naštěstí tam hráli dobře, tak jsme si alespoň zatancovaly!:)


V neděli jsme pak jely opět do Londýna. Markét si nutně potřebovala koupit podzimní boty, nějaký dárek pro holčǐcku k narozeninám a v Primarku jsme chtěly takové stylové plátěné batůžky. No u batohů to samozřejmě nezůstalo a vezu si navíc ještě dvě sukně. Nesmíme tolik utrácet!!! Na obědě jsme byly v čínské čtvri Soho, protože jsem měla hroznou chuť na nudle, který normalně vůbec nejím!:-D Markét, která je má ráda, nevěřila, že je prostě chci!:-D Ještě jsme se byly na doporučení podívat v jedné moderní čtvrti plné mrakodrapů, kde to prý vypadá jak v New Yorku. No...nebylo to špatné, ale zas tak moc jsme z toho uchvácené nebyly. Normální vysoké budovy plné kanceláří.:-D


Tenhle týden se možná zapíšu na kurzy angličtiny, protože bych si jednou chtěla udělat nějaký certifikát. Ještě teda uvidím, každopádně už teď se hrozně těším na příští víkend, který budu trávit u Markét. Prý tam mají bar přesně pro nás, takže už se nemůžu dočkat.:-D Možná budu muset v sobotu odjet zpátky domu na babysitting, ale alespoň ten pátek bychom si užily! A taky ve středu přijede do Anglie Madlenka!! Jupííí, tak snad to vyjde a zajdeme na kafe! :))

Žádné komentáře:

Okomentovat