neděle 22. září 2013

Help Point! We need help!

Samozřejmě nám Markét rodina pokazila plány, Markét měla v pátek večer babysitting a já tím pádem nemohla přijet. To mi opravdu nepřidalo na dobré náladě, kterou jsem postrádala už od středeční noci. Když se ale ohlížím zpátky, byl to opět vydařený víkend.

Možná právě kvůli tomu, že jsem byla bez nálady a chtěla to změnit, nebo kvůli tomu, že jsem nechtěla trávit páteční večer s dětma, protože se starší holčičkou jsem byla doma celý den (byla PRÝ nemocná), jsem se rozhodla jít zase na sraz s aupair v okolí. Jela jsem do Maidenheadu jako minulý týden, ale teď už jsem se ani moc nestyděla, protože jsem některé z nich už znala. Nechtěla jsem pít nějak hodně, ani dlouho, protože jsem druhý den vstávala, tak jsem byla pouze u "rozjezdu" ve Whiterspoon a když holky kolem 11 pokračovaly do Smookey baru, odtrhla jsem se a jela domu. I tak se mi to ale moc líbilo a opět jsem si s nima hezky popovídala a poznala další nové lidi.

Na sobotu jsem se těšila snad celý týden. V 11 jsme měly sraz s Madlenkou v Liverpool street, protože tady byla na výletě s přítelem a byla by chyba, kdybysme se neviděly! Zašly jsme na oběd do Nando ´s abysme s Markét Mejdle ukázaly, jak výborný to tam je! Po obědě jsme si zašly ještě na kafe a na dortík. Já měla marshmallow čokoládě!! Mňáááám! Bohužel jsme se pak musely s Mejdlenkou rozloučit, protože jsme my i ona měly ještě nějaké plány. Hrozně ráda jsem ji viděla a už teď se mi zase stýská. Ale na Vánoce se uvidíme!:))


S Markét jsme ještě chvíli zůstaly v Liverpoolu, protože to tam je naprosto úžasný. Je tam to nádraží, kde byl velký flashmob, který milujeme, jsou tam trhy, kde mají samé originální kousky a hlavně tam jsou opravdu hodně hezcí lidé. Fakt koho jsme potkaly u toho jsme si řekly, že má největší styl a že je nejvíc krásnej/á. Dokonce i my jsme si ten den připadaly, že máme docela v pohodě oblečení a že skoro zapadáme, tak jsme se vyfotily!:-D Hlavně teda kvůli Markét blogu a článku o outfitu, ale mně se líbil taky, takže proč ne!:-D Pozérky...whatevs, who cares?! Z Liverpoolu jsme jely směr Camden Town, kde jsem si chtěla nechat dát tetování. Protože jsme přestupovaly na King´s Cross, kde je slavné nástupište 9 a 3/4, podívaly jsme se ještě tam. No nástupiště odkud odjíždí vlak do Bradavic nás hodně zklamalo, protozě to byl jen půl vozíku ve zdi, která ani nebyla na nástupišti, ale normálně v hale. Takže jsme se otočily na podpatku (hahah!) a snažily se dojet do Camden Town, které je jen asi 3 stanice od téhle. Ale to bysme nebyly my, abysme tam nejely asi hodinu! Přísahám, že se nám tohle s Markét stává pořád! Nejede metro, ok jdeme najít autobus...je jich tu asi 30, po půlhodině hledání nastoupíme do špatnýho..no konec s náma prostě!! Nicméně do Camdenu jsme dojely! Zašly jsme do stejného tetovacího salónu, jako jsme byly minulý rok a já si dala tetování, který hrozně miluju! Je nejkrásnější! A tatér byl slovák, tak jsme si dokonce i popovídali!:-D
    "Adélo co jako děláš??" "Ježiiiiiš asi selfie fotku s tetováním ne?!!! "

Cestu k Markét snad ani nechci popisovat!! Z tetovacího salónu jsme odešly asi ve čtvrt na pět, tak jsme si řikaly, že stihneme ještě vlak v 5, protože další jede až za hodinu. Měly jsme to na poslední chvíli, fakt největší stresy a dobíhání, ale udýchaný jsme opravdu seděly ve vlaku! Poslouchaly jsme společně písničky a byly šťastný, že budeme mít ještě doma hodinu a půl čas, než zase pojedeme na párty a tak hodíme rychlý powersleep. No posloucháme, posloucháme a najednou Markét, že už to tu nezná? My to přejely?!?!?!? Aaaaa!! Takže na další zastávce jsme vystoupily. Jenomže to byla nějaká prdelka a vlak zpátky jel asi za hodinu a půl? To se může stát jenom nám! Takže žádný powersleep se nekonal a ještě jsme musely jet vlakem až o hodinu později. Naštěstí jsme se z toho oklepaly (asi proto,že jsme byly prostě spolu a to nás nabíjí energií:-D) a jely si večer opravdu užít. A užily! Měly jsme sraz se třema holkama a šly do nejlepšího baru ever! Tenhle bar je totálne stvořený pro mě a pro Markét, protože jsou tam 2 patra, kde se dá sedět, zároveň ale je tam i místo na tančení a velký prostor u baru, kde stojí milion lidí. A všichni nejvíc angličani! Takže jsme si hezky popovídali (o víkendu si povídám asi o 100% víc, než během týdne, kdy řikám vlastně jen fráze jako "už sis vyčistila zuby?":-D) a navíc byli všichni hrozně milí! Miluju Anglii!

V neděli jsme jely opět do Londýna podívat si do čtvrti Cover Garden a navštívit Science muzeum, které je zadarmo. Vlastně tu jsou skoro všechny muzea zadarmo, což mi přijde hrozně dobrý. Muzeum nebylo špatný, bylo tam spousta zajímavých věcí, ale na Science muzeum v Amsterdamu nemělo, protože v Amstru si můžete vyzkoušet strašně moc věcí, tak je to takový mnohem zábavnější a víc to člověka pohltí. Z muzea jsme jely na Cover Garden, kde jsme strašně dlouho seděly v takovém fastfoodu se sendvičema ( Pret a manger se to jmenuje). Seděly jsme tam tak dlouho, protože jsme měly místo ve "výloze", takže jsme pozorovaly lidi a povídaly si a bylo to prostě nejlepší! Tohle milujem! (Po kolikátý v tomhle článku píšu slovo milovat?:-DDD) 


Jsem zase hrozně smutná, že jsme se s Markét musely rozloučit. Příští týden jsem s holkama sama doma až do pátku, tak snad to nebude moc únavný. Pokud se nám to zase nepokazí, tak chceme příští víkend trávit celý u Markét, abysme si od Londýna trochu odpočinuly, především teda finančně :-D.

Pozn. Markét MILUJE help pointy!!! Mají tu skoro všude takové informační budky, kde v připadě nouze zmáčknete tlačítko a přepojí vás to na operátora. No vzhledem k naší neschopnosti dostat se z místa A na místo B jsme budku help point použily asi 18x!:-D a vždycky mluvila Markét, takže už tam má vyloženě kamarády! :-D

2 komentáře:

  1. :-DDDD mě už tam znaj v těch help poitech vid?:-DD tam mám kamarády vid?:-D a super článek bu!:-*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. oni tě tam právě Markét už znají :DDDD jakože jdeš kolem help pointu a ONI volají TOBĚ :-DDD...kujuu:-*

      Vymazat