neděle 29. září 2013

Guildford!

Neuvěřitelný - v úterý to budou už 4 týdny, co jsem v Anglii. Hrozně to letí. Na jednu stranu mi příjde, že už tu jsem hrozně dlouho, ale na druhou zase, že jsem tu tak týden, protože je pro mě pořád všechno takový cizí. Příjdu si, jak kdybych tu byla jen na dovolený. 

Tenhle týden jsem byla sama doma jen s holkama. Přes den jsem měla docela dost času, neřešila jsem totiž tolik úklid, když se domu vracely jen holky, kterým je to jedno, takže jsem stihla kouknout i na nějaké filmy, konkrétně Great Gatsby a The Butterfly Effect, a začala koukat na seriál Orange Is The New Black. Oba dva filmy se mi hrozně líbily, u The Butterfly Effect jsem byla mile překvapena, kdežto u Gatsbyho jsem to čekala, protože mi ho doporučil Ondra a přísahám, že každý film, který mi doporučí je hrozně dobrý! Ondra má fakt dobrý vkus na filmy, takže na jeho názory v tomhle odvětví docela dám, proto i koukám na jeho profil na čsfd a hodnocení filmů. Ne, nejsem stalker!!!:-D Seriál Orange Is The New Black je úplně jiný typ seriálů, než obvykle koukám, protože se odehrává v ženský věznici, ale musím říct, že je dost chytlavý a zaujal mě.


To, že jsem měla míň práce přes den, znamenalo, že mám víc práce odpoledne. Musela jsem s holkama trávit celé odpoledne a vařit večeře. Pravda je, že děti tady ale nemají moc volného času, protože jim škola končí každý den v 15:15 a než si udělají úkoly a ták, tak už mají večeři a přípravy do postele. Léa (ta starší) si navíc našla novou kamarádku z nové školy a trávila s ní skoro každé odpoledne, takže ani ty odpoledne nebyly tak hrozné. S Amélií jsme šly vždycky odpoledne na hodinu na hřiště, protože bylo fakt hezky, takže jsme se ani nenudily. Navíc jsem na sebe dost pyšná, protože jsem sama zvládla uvařit jídla jako špagety carbonara, špagety bolognese (neměly jsme špagety každý den:-D), nebo lososa s jacket potato. 


V pátek odpoledne přijel na návštěvu děda, kterému jsem nerozuměla ani slovo a holky navíc nebyly doma, takže to byly vyloženě awkward momenty, ale byla jsem vnitřně hrozně ráda, že už je pátek, protože jsem se už neuvěřitelně těšila do společnosti. Přes týden jsem vlastně skoro pořád doma a to mě ták nebaví. Nevěřila bych, že to řeknu, ale i chodit do školy je lepší, než pracovat jako aupair, protože se tim člověk hrozně zabíjí. Na druhou stranu je to ale lehká práce za docela v pohodě peníze, takže je to nejjednodušší cesta, jak žít v cizině, naučit se jazyk a ták.

Protože jsem v pátek mohla až docela pozdě, daly jsme si s Markét sraz rovnou v Guildfordu, v tom větším městě, kde je ten nejlepší bar na světě, protože tam jsou jenom angličani a je tam vždycky hodně lidí a hrajou tam muziku, kterou máme rády. Protože nemohly další holky, se kterýma jsme byly minulý týden, řikaly jsme si, že zajdeme jen na drink a pojedeme posledním vlakem domu. Nicméně se s náma začali bavit nějací kluci, kteří nás zásobovali drinkama a panákama a nakonec nás i přemluvili a my s nima pokračovaly do clubu naproti. Tak dobře jsme si dlouho nezatancovaly! Jakože fakt! Vydržely jsme tancovat asi od půl jedný až do tří, kdy už se club zavíral a domu jsme pak jely taxíkem. Jsem hrozně ráda, že jsme zůstaly, protože to bylo takový neplánovaný a o to lepší to bylo. 

V sobotu jsme si chtěly udělat volnější den, takže jsme jely opět jen do Guildfordu, žádný Londýn, kde jsme zašly na oběd a trošku pokoupily. Já jsem si koupila nejkrásnější košili na světě, která se v pase zavazuje a je fakt hrozně hezká, a potom dlouhou černou sukni. Dlouhou!! Na oboje byla sleva, takže mě to těsilo o to víc. Markét si koupila šedivou kratší sukni, kterých má asi 18, ale stejně je tahle taková zajímavá, takže jí prostě mít musela!:-D Odpoledne jsme potom ležely v posteli a koukaly na seriály a byly hrozně šťastný. Večer jsme jely opět do našeho oblíbeného baru, ale protože jsme těsně předtim na hodinu vytuhly a protože jsme toho moc nenaspaly minulou noc, tak to jsme neměly moc sílu si to pořádně užít a tak jsme jely vlakem domů. Jaká ironie, původně jsme plánovaly v pátek jen tak posedět a v sobotu zapařit a nakonec to bylo obráceně, ale to je přesně jak se řiká, že nejlepší akce jsou ty, které jsou neplánované. 


Neděle byla opět taková poklidná. Dopoledne jsme strávily u seriálů a odpoledne jsme pak jely do kina na About Time. Normálně tu mají reklamy před filmem přesně 30 minut!!!! Šílený! Ale film se nám hrozně moc líbil, byl takový anglický, odpočinkový a dojemný.

A normálně jsme si koupily lístky na koncert 1D v Londýně!!!!!!!!! Heeeeeej!!! 6.června je uvidíme v obrovský Wemblay aréně v Londýně!! Bylo to hrozný štěstí, protože bylo téměř nemožný lístky sehnat! Takže už teď se tam hrozně těšíme!

Snad tenhle týden uteče stejně rychle jako ten minulý. Zítra pojedu asi na kafe s aupair do Maidenhead a poznám novou aupair, která bydlí přimo v mojí vesnici, tak jsem na to zvědavá.

Žádné komentáře:

Okomentovat