úterý 1. července 2014

The Madhouse

No jako v neděli jsem si připadala jak v nějakým filmu, fakt že jo!

Strávily jsme s Markét docela pěkný víkend - sobota v kině na Fault in our stars a neděle ve Windsoru, kde jsme si koupily supr stylový čepky, který jsme chtěly už hrozně dlouho a konečně jsme objevily jen tak obyč černý bez nápisu nebo ták, takže se nám hodí ke všemu. Navíc nám děsně slušej :-D


Každopádně v neděli večer jsem se vrátila docela utahaná domu a těšila se, jak si dám klidný večer se seriály. Jenomže asi kolem 8 se vrátila rodina z pole, kde byli na koních, a Zannah byla totálně opilá. Ze začátku jsem si řikala, že to bude asi docela sranda, protože byla uplně rudá, malinký očička a řikala mi pořád "Adele I love you!!", což bylo docela komický. Jenomže potom se v ní něco zlomilo a začala být úplně hysterická! Chtěla jet zpátky na pole na koně, protože přes den prý všichni jezdili, kromě ní, což bylo prý děsně nespravedlivý a začala být hrozně nepříjemná na Jima, proč jí jako zakázal jezdit. On na to samozřejmě, že neni ve stavu, ve kterým by mohla jezdit na koni a že by si akorát ublížila. Jenomže to ona už byla fakt docela nepříčetná. Načež se teda Jim sebral a řekl, že u toho nemusí být a že jede k bráchovi. To Zannah ještě víc naštvalo a začala vyhazovat všechny jeho věci z okna?! Doslova fakt všechny věci! Takže jsem vzala telefon a volala Jimovi, že by se mohl asi vrátit, protože má venku vyhozený věci.

Když se vrátil, tak na něj Zannah začala křičet, jak ho stejnak nikdo nemá rád a že ho nikdo nechce, jeho vlastní děti ho nechtějí, exmanželka, a ani ona a její děti ho prý nepotřebujou. No Jim tam stál u auta s otevřenou pusou, nevěděl co dělat. Já taky ne...Celá tahle scéna probudila holky, který samozřejmě začaly brečet, takže já jsem se je snažila nějak utěšit, jenomže Zannah to dělala jenom horší a horší, protože jim řikala věci jako "come to say goodbye to uncle Jim" a tak! Lea hystericky brečela na mým rameni, že nechce, aby Jim odešel, protože ho má radši než svýho vlastního tátu a tak dále. Takže já stála mezi Jimem a Zannah u Jimovo věcí se 2 brečícíma holkama na rameni. Totální konec!!!! 

Děti jsem nakonec nějak dostala do postele, ale dalo to docela zabrat, protože Zannah pořád řikala věci jak jim bude bez Jima líp a tak, což mě pěkně štvalo, protože myslim, že by si nemohla přát lepšího partnera a případnýho tátu pro její děti. Jimovi jsem pomohla s jeho věcma do auta, ale bylo to fakt potupný, protože samozřejmě sousedi všechno slyšeli/viděli a on si to fakt nezasloužil.

Po tom, co děti usnuly, jsem šla za Zannah ven a řikám, že by měla jít taky do postele, aby se z toho vyspala. Ale ona, že né, jestli bych tam s ní nemoha chvilku zůstat. Tak jsem si k ní sedla, ona mi nalila Jack Daniels s colou (ehm, no...neodmítla jsem, protože jsem byla vyčerpaná) a začala mi všechno vyprávět. Řikala, jak je samostatná a nezávislá a že nepotřebuje prostě člověka, co jí bude vařit večeře, řikat jí, co dělat a co ne, nebo se prostě o ní bát. Jenomže tohle přece ke vztahu patří ne?! Nejvíc mi vadilo, že když jsme tam seděly, tak volala svýmu tátovi a potom ještě Jimový šéfce a oboum brečela do telefonu, že ji prý Jim opustil??!! Co to je za kecy? On opustil jí??? Však ona mu vyházela všechny věci!!...

Další telefonát byl pak Jimovi, kterýmu taky brečela do telefonu, že neví, proč jí opustil a že by se měl nad sebou zamyslet a vrátit se zpátky. Po 15 minutách na telefonu jsem nějak pochopila, že se teda vrací. No čekaly jsme tam se Zannah asi do 2, ona pila colu a já colu a Jack Daniels a povídaly jsme si o všem možným. Řekla mi tak nějak uplně všechno, já jí na to řekla svůj názor a myslim, že to bylo docela užitečný. Pak se vrátil Jim, takže jsem řekla, že si jdu lehnout a oni oba "nééé, zůstan tu prosím ještě s náma!" Takže jsem tam s nima byla ještě asi do 3 - 3:30, aby to nemuseli řešit a mohli si povídat o něčem jiným. No jako nejhorší večer, fákt!!!

Druhý den ráno mě Zannah opět naštvala, protože jsem jí den předtím řekla, že vstanu s Leou, aby se ona mohla vyspat. Jenomže Zannah řikala, že né, že s ní chce vstát sama a omluvit se jí a tak. Tak řikám, že ok. Jenomže ráno v 7:30 mi přijde smska od Lei, že odešla do školy, tak abych to věděla, že s ní prý nikdo nevstal. To mě fakt naštvalo a napsala jsem Zannah smsku, že si myslim, že po tý noci si Lea nezasloužila být tohle ráno sama a že mě to dost naštvalo a že by se nad sebou měla zamyslet. Po nějaký hodině Zannah přišla do mýho pokoje a řikala, že mi děkuje za večer a omlouvá se za ráno. Na což jsem jí řekla, že já jsem ten poslední člověk tady, kterýmu by se ona měla omlouvat!

Celý den byli spolu Zannah a Jim doma a nějak to řešili. Já jsem odešla s kamarádkou na kafe, protože jsem na to prostě neměla. Když jsem se vrátila, tak mi Jim řekl, že tu teda zůstává nakonec. Začal si vyndavat věci zpátky z kufru a byl konec. Nějak ho nedokážu pochopit! Takhle ho ztrapnila, on před sousedama nandaval svůj "život" do auta a druhý den zase potupně nesl zpátky do jejího domu. A ona se mu ani neomluvila???? Jim mi napsal, že mu neřekla ani "sorry"?!! Že by prý nikdy nepřiznala, že to přehnala?! No nevim, já bych s ní teda nebyla...chápu, že jí asi miluje, když je ochotnej tohle všechno přehlížet, ale nepříjde mi to normální!

Takže taková je teď u nás situace, drobet nepříjemná, já jsem radši v pokoji a nějak na to nemám. Docela mi otrávili poslední dny, přestože se mě tohle nějak moc netýká, ale stejnak. Nedělní noc byla šílená, ale naštěstí jsem měla na drátě Markét, která mi radila co dělat a co ně, jinak bych zcvokla asi úplně, protože tu nebyl nikdo normální, komu bych popisovala svoje emoce! Děti brečely a dospělí se chovali hůř než děti! :-D Já byla jenom "WTF?!"

Žádné komentáře:

Okomentovat